ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Od starog novo - II dio

Ovih dana ne stignem bas toliko da se bavim krpicama, a ni da fotografisem ono sto sam napravila... pa kako sam obecala evo novog nastavka na temu kako obnoviti staru odjecu.

Prvo link na blog na Ruflles And Stuff. Nazalost, Disney ne pise vise tako cesto, ali pogledajte arhivu i naci cete mnostvo super linkova za malu i veliku raju.






































Meni omiljeni postovi su bili ovi gdje daje upute kako da se garderoba za djevojcice moze prepraviti kada postane prekratka i nositi duze: Dio 1 i Dio 2. Disney je napravila i malu skolu sivanja koju mozete pogledati OVDJE.

Slijedeci blog koji preporucujem je Love Maegan, a ovdje mozete naci gomilu DIY uputa.







































Obavezno svratite i na Chic Steals blog koji pise Carly. Gomila DIY ideja i uputa!!!!



































































Jos jedna stranica na kojoj sam nekad provodila puno vremena je ThreadBanger. Ako vam je mrsko pregledati sve epizode u potrazi za idejama kako od starog napraviti novo, kliknite OVDJE.

Planirala sam da ovo bude zadnji nastavak Od starog novo, ali u medjuvremenu sam shvatila da bi bilo steta da ne stavim linkove na jos par zanimljivih blogova... Od starog novo - III dio stize za par dana.

Imate li i vi blog na kome pisete kako od stare odjece napraviti nesto novo ili imate takve linkove u bookmarku? Voljela bih da ostavite linkove u komentarima.

Nema komentara:

Objavi komentar